Odpovídáme Vám na nejčastější otázky, které vznikají v souvislosti s výměnou nemovitostí.
Pokud tedy chcete oslovit inzerenta, založte si účet, vložte vlastní nemovitost, kterou nabízíte k výměně.
Blíže jak postupovat, naleznete zde
1. Etapa právní – v této etapě oba účastníci předávají všechny potřebné podklady, případně připomínkují zpracovanou směnnou smlouvu. Po odsouhlasení všech náležitostí, zbývají ověřené podpisy. Z naší praxe, tato etapa trvá cca 14 dnů.
2. Etapa zápisu do katastru nemovitostí – v této etapě se směnná smlouva předává na katastr nemovitostí a čeká se na její odsouhlasení a zápis. Poté je výměna nemovitostí ukončena. Z naší praxe tato etapa trvá 30 dnů
Výměna klasických nemovitostí bez právních vad, tak trvá přibližně 6 týdnů. Pokud se na jedné nebo obou nemovitostech nachází právní vada (hypotéka, exekuce), prodlužuje se právní etapa o další čas potřebný k řešení, dle složitosti. Časový odhad pak bude sdělen, po konkrétním seznámení s právním stavem nemovitostí. Více informací naleznete zde
Nenašli jste zde odpověď na svojí otázku? Rádi Vám ji zodpovíme na info@domovzadomov.cz